Lucia w dźwiękach i obrazach

Dziś miałam prawdziwy maraton koncertowy z okazji Dnia Lucii.

Najpierw byłam w Domu Głuchych (Dövas hus), gdzie miałam okazję zobaczyć przedstawienie w języku migowym, potem w Johannes Kyrka, a wieczorem w Oscars Kyrka.

Nie będę wiele pisać, słowa były rano (choć i tak trudno opisać czar tej procesji) a teraz, myślę, że wystarczą obrazy – zdjęcia i filmy.

Jedno tylko pozwolę sobie dodać, że patrząc na ten płomienny pochód Lucii cieszę się i jestem szczęśliwa, że mieszkam w Szwecji.

IMG_0256

IMG_0263

IMG_0272

IMG_0274

IMG_0287

IMG_0288

IMG_0291

IMG_0278

IMG_0303

IMG_0307

6 Komentarzy

Filed under Polka w Szwecji

6 responses to “Lucia w dźwiękach i obrazach

  1. Pingback: Lucia | Polka w Szwecji

  2. Kami

    Zdjęcia prześliczne, filmy obejrzę w domu, po przyjściu z pracy. Dziękuję!

  3. Camo

    Swietne zdjecia i sekwencje filmowe. Wspaniala koordynacja w wersji przestawionej przez zespol w DH, bravo ! Dzieki Ci Moniko, za mozliwosc uczestnieczenia w tej uroczystosci w ten sposob na blogu. 🙂

  4. Dagm

    Mnie się św. Łucji kojarzy z piosenkami…z przedszkola… Piękne zdjęcia 🙂 Musiało być czarująco!

  5. Leon

    Dziękuje za piękne zdjęcia a okazji Dnia Lucci

Dziękuję za komentarz!