Przeprowadzka

ja

Ten blog jest kontynuacją blogu Polka w Sztokholmie.

http://www.polkawsztokholmie.imigrantka.com/#home

Przeprowadziłam się na wordpress, bo czułam, że potrzebuję więcej miejsca i że potrzebuję dialogu z Wami, moi drodzy czytelnicy.

Mój wirtualny dziennik będzie teraz nosił tytuł Polka w Szwecji, ponieważ piszę nie tylko o życiu w Sztokholmie, ale i o życiu w Szwecji.

Fanpage Polki w Sztokholmie na Facebooku również zmieni nazwę na Polka w Szwecji ale to będę wciąż ta sama ja, Monika, imigrantka, Polka całym sercem, zapuszczająca korzenie w nową ziemię.

2 komentarze

1 czerwca 2013 · 20:57

2 responses to “Przeprowadzka

  1. Mam pytanie, a raczej kilka 😉 W jaki sposób zorganizowałaś sobie przeprowadzkę do Szwecji? Czy miałaś tam rodzinę, znajomych, męża? Chodzi mi o początkowy start. Co na początek trzeba mieć ze sobą? jak zacząć? :p

Dziękuję za komentarz!

