Piątek

Dobry wieczór, moi kochani!

Ja wpadłam tylko na chwilę, żeby dać znak życia. Tak bardzo bym chciała dużo napisać ale po całym tygodniu mam tylko siłę na siedzenie w ciszy i spokoju, przy książce i kubku gorącej herbaty.

IMG_8175

Mam nadzieję, że Wasz piątek był/jest bardzo przyjemny, mimo, że 13.

Wpadłam po to także, żeby Wam życzyć pięknego weekendu!

Ściskam Wam mocno:-*

PS. Dopisek z 11 października: Miałam nosa! Czytałam Alice i przeczułam, że literacki Nobel dla niej to tylko kwestia krótkiego czasu. Życzyłam jej tej wielkiej nagrody z całego serca. Spełniło się!

4 Komentarze

Filed under Polka w Szwecji

4 responses to “Piątek

  1. Camo

    Po ciezkiej pracy nalezy sie prawdziwy odpoczynek. Ale jak odpoczywac zeby odpoczac?
    Piatek byl bardzo intensywny ale ciekawy. W tym roku jeszcze jeden taki w grudniu ale tylko jeden w 2014. Wszystkiego dobrego!

  2. Gosia

    Mój piątek 13-go był wspaniały 🙂 Randka z mężem i fryzjer 😉 Tobie również pięknego weekendu życzę Moniko 🙂 Pozdrawiam 🙂

Dziękuję za komentarz!