Dzisiaj rano

IMG_1312

moja Babcia przeszła na drugą stronę życia.

Jestem już o Nią spokojna.

30 komentarzy

Filed under Polka w Szwecji

30 responses to “

  1. gbgjanne

    Przyjmij wyrazy wspolczucia. Smutek minie, pozostana Ci wspomnienia.

  2. Dziękuję wszystkim z całego serca za wszystkie te słowa otuchy i wsparcia. Pomagacie mi bardzo! Czytam to wszystko i płaczę ze wzruszenia…
    Jak ja mam Was nie kochać?

  3. przytulam mocno! najpiękniejsza w życiu jest świadomość, że jest się kochanym. Twoja babcia chyba ją miała 🙂

  4. Teraz jest jej dobrze… Trzymaj się, wiem, ta pustka jest taka dziwna i głucha…

  5. M

    Przyjmij wyrazy najgłębszego współczucia.

  6. czikola

    Serdecznie współczuję…

  7. mogika

    Wiem co czujesz, miesiąc temu odeszła moja, ale ja nie zdąrzyłam się z nią pożegnać. :/ Tulę…

  8. peregrinopl

    bardzo współczuję i przesyłam wiele dobrych fal i myśli
    .. byłem daleko za oceanem kiedy moja Babcia odeszła wiele lat temu

  9. Kochana modle sie za Twoja babcie :* wysylam duzo ciepla i mam nadzieje ze jakos sie trzymasz :*

  10. Juni

    Kochana bardzo wspolczuje i modle się za Twoja babcie ;*

  11. Współczuję…
    Siły życzę na kolejne dni.

  12. Camo

    Lacze sie z Toba w smutku i bolu, wspieram serdecznie mocno w myslach, z polnocy, ox

  13. Serdecznie współczuję

  14. Jestem z Tobą kochana, szalenie mi przykro.
    Dużo siły Moniko!!!

  15. Dobrze wiem jak się czujesz..
    Przykro mi. Duży uścisk z Warszawy!

  16. Smutna informacja z którą podzieliłaś się z nami w tą słoneczną ale bardzo wietrzną niedzielę wyrazy współczucia będę Pamiętać o NIEJ w modlitwie czytając Ewangelię (Jan 13: 30-35, werset ) podczas wieczornego Nabożeństwa .

  17. Aga

    Wspolczuje. Wiem co czujesz. Czas sprawi ze bedzie ci lzej. Trzymaj się.

  18. Po … już wiedziałam. Ściskam mocno kochana. Babci już teraz jest dobrze. Nic ją już nie boli.

  19. Po … już wiedziałam. Ściskam mocno.

  20. Bea

    Moniko, sle w Twoja strone moc cieplych mysli… Wiem, ze nie jest latwo w takich sytuacjach gdy jestesmy tak daleko naszych bliskich… Masz jednak racje – o Babcie mozesz juz teraz byc spokojna :*
    Usciski!

Dziękuję za komentarz!

