Fach dziennikarki

Próbuję swoich sił w pracy dziennikarskiej.

Nie ukrywam, że bardzo mi się to zajęcie podoba. Już wcześniej wspomniałam, że niedawno odwiedził nas w Sztokholmie Kabaret Neo-Nówka a ja miałam wielką przyjemność zrelacjonować ich występ (klik)

IMG_0350

i przeprowadzić z nimi wywiad (klik).

IMG_0336

IMG_0346

Mam za sobą kilka wywiadów, przyznaję, że to przemiłe móc porozmawiać z gwiazdami. Opisywanie wydarzeń też jest bardzo emocjonującym i nobilitującym zajęciem. Moc przygotowań, trochę stresu, potem sporo pracy ale za to, jaka satysfakcja na deser! Fach dziennikarki – to jest coś, co lubię!

No i jestem z siebie dumna!

1 komentarz

Filed under Polka w Szwecji

One response to “Fach dziennikarki

Dziękuję za komentarz!

