Wielkie głosowanie – Blog Roku 2014

Od dziecka lubiłam tworzyć.

Miałam swoje bruliony, w których namiętnie wpisywałam złote myśli, krótkie opowiadania, opisy zdarzeń dnia codziennego, a wszystko to opatrywałam wycinanymi z kolorowych magazynów zdjęciami. Dwa lata temu mój blog stał się takim brulionem wieku dorosłego, z tą różnicą, że poza mną zaglądają do niego i czerpią (mam nadzieję!) korzyści jeszcze inni.

W roku 2014 dałam z siebie w moim blogu wszystko. Starałam się prowadząc Polkę traktować serio i ambitnie zarówno blog, jak i Was, jego czytelników. Zdecydowałam się przystąpić do walki o Blog Roku i w podświadomości tli się marzenie o dostaniu się do wielkiej dziesiątki, która pójdzie pod ocenę Jury.

Dlatego dziś chcę Was poprosić o oddanie głosu na mój blog.

Jeśli lubicie ten blog i chcielibyście na niego zagłosować, to możecie to zrobić, wysyłając SMS-a o treści C11577 (bez spacji) pod numer 7122.

Koszt jednego SMS-a to 1, 23 zł, a cały dochód z SMS-ów przekazany zostanie na rzecz Fundacji pomagającej dzieciom doświadczającym przemocy Dzieci Niczyje. Można oddać głos na więcej niż jeden blog.

Dziękuję, że jesteście ze mną!

PS. Głosowanie trwa do 10 lutego, do godziny 12.00

27 Komentarzy

Filed under Polka w Szwecji

27 responses to “Wielkie głosowanie – Blog Roku 2014

  1. Tyle tych blogów mam ulubionych, że zaraz mi kasy na telefonie zabraknie 😉 Ale na Panią wysłałem aż dwa 🙂

  2. Dorota

    No i poszło! Powodzenia i prosimy o równie owocny rok 2015.

  3. Tatiana

    Czytam od kilku miesiecy ‚Polkę’ ,dziekuje za tak wiele pieknych zdjęć i tak interesujących informacji o kraju, w którym jestem zakochana)) sms już wysłany) powodzenia Moniko!

  4. Iwa

    sms już powędrował głos oddany 🙂 , teraz w oczekiwaniu na wyniki trzymam kciuki. Pozdrawiam cieplutko

  5. Andrzej

    Z największą przyjemnością wziąłem udział w głosowaniu 🙂 … wybór bloga był oczywisty 😉 Pozdrawiam, trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam na wyniki 😉

  6. A to szkoda, bo połowę czytelników mam ze Szwecji….

  7. Marta

    Monika a do kiedy można głosować to wyślę przez mojego brata głos na Twój blog?

  8. Leon

    Głos na blog oddany

  9. camo

    Självklart, naturligtvis, absolut, utan tvivel !
    Ett SMS är skickat till 00 48 7122. Det gick utan problem, fler kan skickas. Hoppas de kommit fram. Finns det kanske ett annat nummer om man skickar från utlandet ?
    Powodzenia, Moniko !

  10. Mira

    ok, a kto organizuje ten blog i gdzie mozna znalezc liste uczestniczacych blogow?

  11. No wlasnie jakies inne formy glosowania?

  12. Renia B.

    A można w jakiś inny sposób zagłosować? Z zagranicy? Moniko,na pewno znajdziesz się w pierwszej dziesiątce i życzę Ci z całego serca,żebyś wygrała.Twój blog jest świetnie prowadzony,ciekawy i bardzo miło się go czyta!! POWODZENIA 😘😘

  13. Powodzenia! Mój głos masz! 🙂

Dziękuję za komentarz!

